Prevádzka: Apartmány Tatry Žiarce, Pavčiná Lehota 60, 031 01, Liptovský Mikuláš
K zabezpečeniu jednotného a správneho postupu pri vybavovaní reklamácií v prevádzke Apartmány Tatry Žiarce, Pavčiná Lehota 60, 031 01, Liptovský Mikuláš. Reklamácie vybavujeme podľa platného znenia Občianskeho zákonníka (§420-§422) a platného znenia Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 250/2007 Zb.
Článok 1 – Zodpovednosť predávajúceho
3. Na každý tovar je poskytnutá záruka. Záručná doba je totožná s dobou exspirácie vyznačenej na obaloch produktov. Prejdenie doby exspirácie u zákazníka nemôže byť dôvodom reklamácie. Na tovar podliehajúci skaze platí záručná doba stanovená zákonom.
Článok 2 – Zodpovednosť kupujúceho
Článok 3 – Nároky z chýb tovaru
3. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, pokiaľ chyby včas neoznámi predávajúcemu vyššie popísaným spôsobom.
Článok 4 – Miesto uplatnenia reklamácie
Článok 5 – Lehoty na uplatnenie reklamácie
Chyby tovaru, ktoré sú kupujúcemu zistené pri prevzatí tovaru, uplatňuje kupujúci u predávajúceho v čase:
• Na tovar je záruka 2 roky odo dňa kúpi tovaru
Článok 6 – Lehoty pre vybavenie reklamácie
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do toho sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať viac ako 30 dní.
Článok 7 – ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU
V prípade, že zákazník nie je spokoný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov. Ak predávajúci na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti, pričom možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
Článok 7 – Záverečné ustanovenia